ISSN 2317-0123 (VERSION ONLINE)
ISSN 1983-9456 (PRINTED VERSION 2008-2013)
pt-BRen-GB
 
20 July 2018     Search   Login
 CURRENT - V. 11- N. 1 – JAN.-APR. 2018
 

SUMMARY

ARTICLES

Title: Evaluation of service quality and customer satisfaction of EDP Distribution with the supply of electricity
Título:
Avaliação da qualidade do serviço e da satisfação dos clientes da EDP Distribuição com o fornecimento de energia elétrica
Authors: Manuel Afonso Machado, Mário João F. S. Basto, Manuel João Lemos de Sousa
Pages: 1-19
[PDF]

Title: The Institutionalization of Project Management in the Portfolio of Science, Technology and Innovation of the Command of the Navy of Brazil
Título:
A Institucionalização da Gestão de Projetos no Portfólio de Ciência, Tecnologia e Inovação do Comando da Marinha do Brasil
Authors: Thiago Silva e Souza, Joaquim Filipe Ferraz Esteves Araujo
Pages: 20-35
[PDF]

Title: Belonging, camaraderie, and friendship on two wheels - Ethnographic experience in Rio Harley Owner´s Group
Título:
Pertencimento, camaradagem e amizade em duas rodas - Uma experiência etnográfica na Rio Harley Owner´s Group
Authors: Eduardo Santos Rocha Zafaneli, Irene Raguenet Troccoli, Patricia Leite da Silva Scatulino
Pages: 36-53
[PDF]

Title: Public Policy Governance - Exploratory study on the implementation challenges of Growth Acceleration Program in municipal perspective
Título:
Governança e políticas públicas - Um estudo exploratório sobre o PAC e seus desafios na implementação sob a ótica municipal
Authors: Gabriela Rabelo de Paula, Marcello Simão Branco, Ricardo Luiz Pereira Bueno
Pages: 54-66
[PDF]

Title: Opportunism in a Library
Título:
Oportunismo em uma Biblioteca
Author: Matheus Albergaria
Pages: 67-82
[PDF]

Title: Validation of Scales of Measurement in Administration
Título:
Validação de Escalas de Mensuração em Administração
Author: Eric David Cohen
Pages: 83-101
[PDF]

Title: Coherence of marketing communication with corporate identity for effective communication
Título:
Coerência da comunicação de marketing com a identidade corporativa para uma comunicação efetiva
Author: Breno Giordane dos Santos Costa
Pages: 102-112
[PDF]

ESSAY

Title: Proposal of a theoretical model for the iconic global brands consumption in high-class economic power with high and low cultural capital
Título:
Proposição de um modelo teórico para o consumo de marcas icônicas globais na classe de alto poder econômico com alto e baixo capital cultural
Author: Alex Pipkin
Pages: 113-124
[PDF]

 
  

PMKT – Brazilian Journal of Marketing, Opinion, and Media Research

ISSN: 2317-0123 (version online)

ISSN: 1983-9456 (printed 2008-2013)



Publish by
Sponsors
  

Evaluation, Directories e Indexes