ISSN 2317-0123 (VERSION ONLINE)
ISSN 1983-9456 (PRINTED VERSION 2008-2013)
pt-BRen-GB
 
11 December 2017     Search   Login
 CURRENT - V. 10 - N. 2 – MAY.-AGO. 2017
 

SUMMARY

ARTICLES

Title: Index of candidates and voting. Can these indicators coexist?
Título:
Índice de sentimento de candidatos e intenção de voto. Podem esses indicadores coexistirem?
Authors: Rodrigo Otávio de Araújo Ribeiro, Reinaldo Gomes Morais, Patrícia Pavanelli, Bruna Suzzara Bueno de Miranda
Pages: 98-118 
[PDF]

Title: Editorial marketing the program Balanço Geral - The Optical Market case study
Título:
Marketing editorial no programa Balanço Geral - O estudo de caso Ótica do Mercado
Authors: Mozarth Dias de Almeida Miranda, Victor Tomazinho Bartolazzi
Pages: 119-130
[PDF]

Title: The influence of demographic characteristics of users on their adoption decision of mobile banking
Título:
A influência de características demográficas dos usuários sobre sua decisão de adoção do mobile banking
Authors: Beatriz Santelli Braga, José Geraldo Pereira Barbosa, Marco Aurélio Carino Bouzada
Pages: 131-147
[PDF]

Title: Beyond the fragrance - Exploring the store environment from the perspective of gender
Título:
Muito além da fragrância - Explorando o ambiente de loja sob a perspectiva do gênero
Authors: Marianny Jessica de Brito Silva, Isis Larissa Nóbrega Macêdo
Pages: 148-162
[PDF]

Title: Study on the evaluation of the internal value of the brand
Título:
Estudo sobre a avaliação do valor interno da marca
Authors: Daniel Nascimento Pereira Silva, António Cardoso, Mário Basto
Pages: 163-181
[PDF]

Title: An interpretative approach to sustainability in the logics of production and consumption from the narratives in the Mining Sector
Título:
Uma abordagem interpretativista para a sustentabilidade a partir das narrativas no Setor de Mineração
Authors: Flavia Luzia Oliveira da Cunha Galindo, Barbara Maria Meneses Gomes
Pages: 182-197
[PDF]

Title: Women graduated in business administration in Brazil
Título:
Mulheres graduadas em Administração no Brasil
Authors: Mauro Kreuz, Fauze Najib Mattar, José Samuel de Miranda Mello Jr.
Pages: 198-217
[PDF]

Title: Market regionalization of multinational food companies - Low income consumer's behavior in Recife-PE
Título:
Regionalização mercadológica de empresas multinacionais de alimentos - Comportamento do consumidor de baixa renda no Recife-PE
Authors: Brenda Sales Meireles de Lemos, Tales Wanderley Vital
Pages: 218-228
[PDF]

Title: Understanding the purchase of pirated products - The influence of the strategies of denial and consumer ethics
Título:
Entendendo a compra de produtos piratas - A influência das estratégias de negação e ética do consumidor
Authors: Marcos Ferreira Santos, Cid Gonçalves Filho, Jefferson Lopes La Falce
Pages: 229-254
[PDF]

 
  

PMKT – Brazilian Journal of Marketing, Opinion, and Media Research

ISSN: 2317-0123 (version online)

ISSN: 1983-9456 (printed 2008-2013)



Publish by
Sponsors
  

Evaluation, Directories e Indexes