ISSN 2317-0123 (VERSION ONLINE)
ISSN 1983-9456 (PRINTED VERSION 2008-2013)
pt-BRen-GB
 
25 April 2018     Search   Login
 CURRENT - V. 10 - N. 3 – SEPT.-DEC. 2017
 

SUMMARY

ARTICLES

Title: Co-creation of higher education in Business Administration with Design Thinking tools support
Título:
Cocriação do ensino superior de Administração suportada pela ferramenta Design Thinking
Authors: Larissa Medianeira Bolzan, Rogério Leite Gonzales, Elaine Di Diego Antunes
Pages: 255-284
[PDF]

Title: Comparison between two formulas used for calculating the rate of engagement using based on the percentage of views and total fans
Título:
Comparação entre duas fórmulas utilizadas para o cálculo da taxa de engajamento utilizando como base a porcentagem de visualizações e o total de fãs
Authors: Vilson Gil Pillat, Valdir Gil Pillat
Pages: 285-296
[PDF]

Title: Brand value or discounts-the consumer purchase intent under the moderating influence of perception of political-economic crisis
Título:
Valor da marca ou descontos - A intenção de compra do consumidor sob a influência moderadora da percepção de crise político-econômica
Authors: Flávio Santino Bizarrias, Marlette Cassia Oliveira Ferreira, Jussara Goulart da Silva, Jussara da Silva Teixeira Cucato
Pages: 297-312
[PDF]

Title: Relationship marketing - A case study of the Premium Outlet
Título:
Marketing de relacionamento - Um estudo de caso do Outlet Premium
Authors: Alessandra Barroso Moreira
Pages: 313-329
[PDF]

Title: Social marketing - The evolution of studies in Brazil
Título:
Marketing social - A evolução dos estudos no Brasil
Authors: Marcos Vinício de Paula, Naim Kansaon Tarabai, Gutemberg de Souza
Pages: 330-343
[PDF]

Title: The researcher’s formation and the ethical construction of academic works in Administration, the perception of students and lecturers/professors from a Graduate Program
Título:
A formação do pesquisador e a construção ética de trabalhos acadêmicos em Administração, a percepção de alunos e professores de um Programa de Pós-Graduação
Authors: Sílvio Luiz de Paula, Suiane Valença Brandão, Claudinete de Fátima Silva Oliveira Santos
Pages: 344-359
[PDF]

Title: The New Economic Sociology in the Brazilian Administration Research
Título:
A Nova Sociologia Econômica em pesquisas de Administração no Brasil
Authors: Gustavo Herkenhoff Moreira, Marisol Rodriguez Goia
Pages: 360-374
[PDF]

ESSAY

Title: Public Private Partnership and the promotion of smart cities initiatives - Insights from Rio de Janeiro
Título:
Parcerias Público-Privadas e promoção de iniciativas de cidades inteligentes - Insights do Rio de Janeiro
Authors: Renan Henrique de Oliveira, Monica Pinhanez
Pages: 375-388
[PDF]

 
  

PMKT – Brazilian Journal of Marketing, Opinion, and Media Research

ISSN: 2317-0123 (version online)

ISSN: 1983-9456 (printed 2008-2013)



Publish by
Sponsors
  

Evaluation, Directories e Indexes