ISSN 2317-0123 (VERSION ONLINE)
ISSN 1983-9456 (PRINTED VERSION 2008-2013)
pt-BRen-GB
 
19 September 2018     Search   Login
 CURRENT - V. 11 - N. 2 - MAY-AUG. 2018
 

SUMMARY

ARTICLES

Title: The interaction of the authors in the Branding Research - A bibliometric analysis in Brazilian publications
Título:
A interação dos autores nas pesquisas em Gestão de Marcas - Uma análise bibliométrica em publicações brasileiras
Authors: Deisy de Godoy, Vinicius Abílio Martins
Pages: 125-137
[PDF]

Title: Influence factors in the choice of Institution of Higher Education – Case Study at a Pivate IES in Minas Gerais
Título:
Fatores de influência na escolha da Instituição de Ensino Superior – Estudo de Caso em uma IES Privada de Minas Gerais
Authors: Thiago Rocha Faria Guimarães de Oliveira, Domingos Antônio Giroletti, Ester Eliane Jeunon
Pages: 138-154
[PDF]

Title: Trade marketing on the domestic industry of fast moving consumer goods
Título:
Trade marketing na indústria nacional de bens de consumo não duráveis
Authors: Rodrigo Guimarães Motta, Neusa Maria Bastos Fernandes dos Santos
Pages: 155-169
[PDF]

Title: Party organization and votes in the legislature: Study of the municipal organizations of the PT and PSDB in Sao Paulo state from the composition and geographical influence
Título:
Organização partidária e votos no Legislativo: Estudo das organizações municipais do PT e PSDB no estado de São Paulo a partir da composição e influência geográfica
Authors: Artur Junqueira Lascala, Bruno Mitio Assano Silva, Eduardo de Rezende Francisco
Pages: 170-184
[PDF]

Title: Transfer of tacit knowledge - Proposal of model and test in preparatory course
Título:
Transferência do conhecimento tácito - Proposta de modelo e teste em curso preparatório
Authors: Cristiana Fernandes de Muylder, Jefferson Lopes La Falce, Mário Eustáquio Nogueira Gomes, Renata Giacomin
Pages: 185-199
[PDF]

Title: Limited Expansion of Marketing in the Student Market - A study on students' choices for undergraduate courses at a Teaching Institution in the city of São Paulo
Título:
Expansão limitada do Marketing no mercado estudantil - Um estudo sobre as escolhas dos alunos por cursos de Graduação em uma Instituição de Ensino na cidade de São Paulo
Authors: Aline Silva Duarte, Rafael Neto de Oliveira, Thaís Boccolini Paiva, Sérgio Luiz do Amaral Moretti, Sérgio Luis Ignácio de Oliveira
Pages: 200-215
[PDF]

ESSAY

Title: Impacts of P2P platforms on the economy of sharing
Título:
Impactos das plataformas P2P na economia do compartilhamento
Authors: André Castello Branco, José Mauro Gonçalves Nunes
Pages: 216-228
[PDF]

Title: Strategies of Neuromarketing - Knowing their techniques of persuasion
Título:
Estratégias do Neuromarketing - Conhecendo suas técnicas de persuasão
Authors: Brenda Helena de Souza, Rogério Pohl
Pages: 229-236
[PDF]

 
  

PMKT – Brazilian Journal of Marketing, Opinion, and Media Research

ISSN: 2317-0123 (version online)

ISSN: 1983-9456 (printed 2008-2013)



Publish by

Evaluation, Directories e Indexes