ISSN 2317-0123 (ON-LINE)  
pt-BRen-GB
 
19 September 2018     Search   Login
 Issues
 
Back
V. 9 – N. 1 – JAN.-APR. 2016

SUMMARY

ARTICLES

Title: Trade union movement, communication and impact on representativeness from the perspective of the Federal University of Espírito Santo
Título: Movimento Sindical, Comunicação e Impacto na Representatividade sob a Ótica do Servidor da Universidade Federal do Espírito Santo
Autoras: Alcimere Cristiani Degen Baptista/ Dirce Nazaré Ferreira Andrade
Páginas: 1-11
[ PDF ]

Title: Rethinking the use of Likert scale: tradition or technical choice?
Título: Repensando o Uso da Escala Likert: Tradição ou Escolha Técnica?
Autor: Rafael Lucian
Páginas: 12-28
[ PDF ]

Title: Study on the formation of the Portuguese preference for brands
Título: Estudo sobre a formação da preferência dos portugueses por marcas 
Autores: Daniel Nascimento Pereira da Silva, António Cardoso, Mário João Freitas de Souza Basto
Páginas: 29-56
[ PDF ]

Title: An analysis of the clothing brands marketed in Portugal
Título:
Uma análise das marcas de vestuário comercializadas em Portugal
Autora: Maria Zulmira Bessa Amorim Nascimento Cunha
Páginas: 57-72

[ PDF ]

 
  

PMKT – Brazilian Journal of Marketing, Opinion, and Media Research

ISSN: 2317-0123 (version online)

ISSN: 1983-9456 (printed 2008-2013)



Publish by

Evaluation, Directories e Indexes