ISSN 2317-0123 (ON-LINE)  
pt-BRen-GB
 
19 September 2018     Search   Login
 Issues
 
Back
V. 9 – N. 2 – MAY.-AUG. 2016

SUMMARY

ARTICLES

Title: Using merchandising as a tool for sales increase
Título: Uso de merchandising como ferramenta para o incremento de vendas
Author: Pedro Chapaval Pimentel
Pages: 73-84
[PDF]

Title: Consumerism, sustainability and behavior consumer: A systematic literature review
Título: Consumerismo, sustentabilidade e comportamento do consumidor: Uma revisão sistemática da literatura
Authors: Claudio Eduardo Ramos Camfield, Patricia Piceti
Páginas: 85-101
[PDF]

Title: Election for federal deputy in 2014 - A new camera, a new country
Título: A eleição para deputados em 2014 - Uma nova câmara, um novo país 
Authors: Maurício Tadeu Garcia
Pages: 102-124
[PDF]

Title: Profile analysis initiation grantees of consumption of scientific URCA residents in rural areas
Título:
Análise do perfil de consumo dos bolsistas de iniciação científica da URCA residentes no meio rural
Authors: Denis Fernandes Alves, Pedro José Rebouças Filho
Páginas: 125-139

[PDF]

Title: Traditional versus modern: A comparative study of door-to-door and IVR survey techniques in opinion polls
Título:
Tradicional versus moderno: Um estudo comparativo sobre as técnicas metodológicas de porta a porta e URA nas pesquisas de opinião
Authors: Gabriel Nunes Pires, Ingrid Peregrini Pacheco Pimentel, Mauricio José Serpa Barros de Moura, Bruno Augusto Silva Andrade
Pages: 140-150

[PDF]

Title: A study on the profile of consumers of brechós (thrift stores) in the City of Rio de Janeiro
Título:
Um estudo sobre o perfil dos consumidores de brechós da Cidade do Rio de Janeiro
Authors: Luísa de Melo Matos, José Geraldo Pereira Barbosa
Pages:151-163

[PDF]

 
  

PMKT – Brazilian Journal of Marketing, Opinion, and Media Research

ISSN: 2317-0123 (version online)

ISSN: 1983-9456 (printed 2008-2013)



Publish by

Evaluation, Directories e Indexes