ISSN 2317-0123 (ON-LINE)  
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19 September 2018     Search   Login
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V. 9 – N. 3 – SEPT.-DEC. 2016

SUMMARY

ARTICLES

Título: Influence of the digital presence of brands in e-commerce
Title: Influência da presença digital das marcas no comércio eletrônico
Author: Marcos Daniel Navas Munoz
Páginas: 163-177
[PDF]

Título: Can't live without it – When the cell phone is no longer superfluous
Title: Não vivo sem ele - Quando o celular deixou de ser supérfluo
Authors: Alessandro Martins Alves, Dorival Soares da Mata-Machado, Erick Silva Vasconcelos, Thiago Graça Ramos
Páginas: 178-191
[PDF]

Título: The television consumption journey in different platforms in the Era of Liquid Content
Title: A jornada do consumo televisivo em diferentes plataformas na Era do Conteúdo Líquido
Author: Juliana Sawaia, Fabia Juliasz, Tiago Crippa, Karine Kakazu
Páginas: 192-212
[PDF]

Título: Semiotics analysis of cultural production as a form of comprehension of contemporary target groups
Title: Análise semiótica da produção cultural como forma de compreensão dos targets contemporâneos
Authors: Bruno Pompeu, Marcia Akinaga
Páginas: 213-231
[PDF]

Título: Glocal Segmentation
Title: Glocal Segmentation
Authors: Luiz Sá Lucas, Leonardo Soares, Wagner Esteves
Páginas: 140-150
[PDF]

Título: The new post gender world - Emerging gender codes in brands’ communication
Title: O novo mundo pós-gênero - Os códigos emergentes de gênero na comunicação das marcas
Authors: Raquel de Oliveira Siqueira, Juliana Tigre, Maíra Berutti
Páginas: 254-277
[PDF]

Título: Don’t miss the digital trolley - Brands are prepared for a world without rules and in constantly changing?
Title: Não perca o bonde do mundo digital - As marcas estão preparadas para o mundo sem regras e em constante mutação?
Author: Fernanda Alicia Torrez Alcocer Bassanello
Páginas: 232-241
[PDF]

 
  

PMKT – Brazilian Journal of Marketing, Opinion, and Media Research

ISSN: 2317-0123 (version online)

ISSN: 1983-9456 (printed 2008-2013)



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