ISSN 2317-0123 (ON-LINE)  
pt-BRen-GB
 
20 July 2018     Search   Login
 Issues
 
Back
V. 10 – N. 1 – JAN.-APR. 2017

Title: The calm, the squall - 10 years that delighted and disappointed the Brazilian costumer
Título:Bonança e borrasca – Dez anos que encantaram e desiludiram o consumidor brasileiro
Authors: Alessandro Martins Alves, Dorival Soares da Mata-Machado, Thiago Graça Ramos, Juliana Macedo
Pages: 1-13
[PDF]

Title: PCs versus smartphones: Study on the answers’ differences across on-line panel data collection
Título:PCs versus smartphones: Estudo sobre diferenças entre respostas na coleta de dados em painéis on-line
Authors: Cassiano Albuquerque, Carlos Ochoa, Enric Cid, Fernando Possidônio
Pages: 14-25
[PDF]

Title: New family arrangements: A marketing challenge
Título:Novos arranjos familiares: Um desafio para o marketing
Author: Ana Helena Meirelles Reis
Pages: 26-43
[PDF]

Title: Development and testing of a scale for assessing the quality perceived by consumers of pay-tv services
Título:Desenvolvimento e teste de uma escala para avaliação da qualidade percebida pelos consumidores de serviços de TV por assinatura
Authors: Franklin Souza de Abreu, Gustavo Souki, Luiz Rodrigo
Pages: 44-60
[PDF]

Title: Retention strategy and customer loyalty in beauty salons in Belo Horizonte: A comparative study between target clients
Título:Estratégia de retenção e fidelização de clientes em salões de beleza de Belo Horizonte: Um estudo comparativo entre clientes-alvo
Authors: Glesdiriana Ferreira da Cruz, Sandro Patrício Ananias
Pages: 71-78
[PDF]

Title: New model of customer satisfaction for the power distribution sector in Portugal
Título:Novo modelo de satisfação do cliente para o setor da distribuição de energia em Portugal
Authors: Manuel Afonso Machado, Mário João F. S. Basto, Ana K. Salazar
Pages: 79-97
[PDF]

ESSAY

Title: Use of item response theory to measure the scales reliability
Título:Uso da teoria de resposta ao item para determinar a confiabilidade de escalas
Author: Rafael Lucian
Pages: 61-70
[PDF]

 
  

PMKT – Brazilian Journal of Marketing, Opinion, and Media Research

ISSN: 2317-0123 (version online)

ISSN: 1983-9456 (printed 2008-2013)



Publish by
Sponsors
  

Evaluation, Directories e Indexes