ISSN 2317-0123 (ON-LINE)  
pt-BRen-GB
 
20 July 2018     Search   Login
 Issues
 
Back
V. 10 - N. 2 – MAY.-AGO. 2017

Title: Index of candidates and voting. Can these indicators coexist?
Título:Índice de sentimento de candidatos e intenção de voto. Podem esses indicadores coexistirem?
Authors: Rodrigo Otávio de Araújo Ribeiro, Reinaldo Gomes Morais, Patrícia Pavanelli, Bruna Suzzara Bueno de Miranda
Pages: 102-123
[PDF]

Title: Editorial marketing the program Balanço Geral - The Optical Market case study
Título:Marketing editorial no programa Balanço Geral - O estudo de caso Ótica do Mercado
Authors: Mozarth Dias de Almeida Miranda, Victor Tomazinho Bartolazzi
Pages: 124-135
[PDF]

Title: The influence of demographic characteristics of users on their adoption decision of mobile banking
Título:A influência de características demográficas dos usuários sobre sua decisão de adoção do mobile banking
Authors: Beatriz Santelli Braga, José Geraldo Pereira Barbosa, Marco Aurélio Carino Bouzada
Pages: 136-153
[PDF]

Title: Beyond the fragrance - Exploring the store environment from the perspective of gender
Título:Muito além da fragrância - Explorando o ambiente de loja sob a perspectiva do gênero
Authors: Marianny Jessica de Brito Silva, Isis Larissa Nóbrega Macêdo
Pages: 154-169
[PDF]

Title: Study on the evaluation of the internal value of the brand
Título:Estudo sobre a avaliação do valor interno da marca
Authors: Daniel Nascimento Pereira Silva, António Cardoso, Mário Basto
Pages: 170-189
[PDF]

Title: An interpretative approach to sustainability in the logics of production and consumption from the narratives in the Mining Sector
Título:Uma abordagem interpretativista para a sustentabilidade a partir das narrativas no Setor de Mineração
Authors: Flavia Luzia Oliveira da Cunha Galindo, Barbara Maria Meneses Gomes
Pages: 190-206
[PDF]

Title: Women graduated in business administration in Brazil
Título:Mulheres graduadas em Administração no Brasil
Authors: Mauro Kreuz, Fauze Najib Mattar, José Samuel de Miranda Mello Jr.
Pages: 207-226
[PDF]

Title: Market regionalization of multinational food companies - Low income consumer's behavior in Recife-PE
Título:Regionalização mercadológica de empresas multinacionais de alimentos - Comportamento do consumidor de baixa renda no Recife-PE
Authors: Brenda Sales Meireles de Lemos, Tales Wanderley Vital
Pages: 227-238
[PDF]

Title: Understanding the purchase of pirated products - The influence of the strategies of denial and consumer ethics
Título:Entendendo a compra de produtos piratas - A influência das estratégias de negação e ética do consumidor
Authors: Marcos Ferreira Santos, Cid Gonçalves Filho, Jefferson Lopes La Falce
Pages: 239-265
[PDF]

 
  

PMKT – Brazilian Journal of Marketing, Opinion, and Media Research

ISSN: 2317-0123 (version online)

ISSN: 1983-9456 (printed 2008-2013)



Publish by
Sponsors
  

Evaluation, Directories e Indexes